Be a Supporter!

SileNt-SamSileNt-Sam

Main News Movies Art Favorites Reviews Stats 296 Fans
Follow SileNt-Sam

:'(

11/26/12 by SileNt-Sam

i wanna learn how to draw like this but i can't :'(

:'(


Comments

You must be logged in to comment on this post.


IgyzoneIgyzone

11/27/12

I'm allready jealous enough of your art skills, you don't really need to do something that's nearly off the human limit :o

But if you want to be that good, you need to practice a lot, it's impossible for someone who just started working on his art. This can take months or even years to master, so be patient. ;)


Just Keep Practicing. Or For An Alternative Route, Go To An Art School.

11/26/12 SileNt-Sam responds:

thanks , yeah i'm planing to go to some art school next summer :)


AppleJackAppleJack

11/26/12

practice makes perfect :)
keep going! you are going GREAT!

11/26/12 SileNt-Sam responds:

thanks , i will :D


justice511justice511

11/26/12

u just need to practice :)

11/26/12 SileNt-Sam responds:

yup for many years :)


XXXX1234XXXX1234

11/26/12

new post.

11/26/12 SileNt-Sam responds:

done :3


i can teach you if you want!? I WILL EVEN DO IT FOR FREE! :3

11/26/12 (Updated 11/26/12) SileNt-Sam responds:

yay thanks :3


PoniiboiPoniiboi

11/26/12

YES U CAN

11/26/12 SileNt-Sam responds:

thanks i'll do my best :)


DchuyvDchuyv

11/26/12

Wow that one damn drawing i wish i could draw like that too you know what i wish i can draw at all! :(

11/26/12 SileNt-Sam responds:

yes it is :(